Aangepaste werkwijze zomer 2022
In de zomerperiode werkt de Wilhelmina apotheek met een minimale bezetting. Het kan daarom zijn dat u langer moet wachten dan dat u van ons gewend bent. Om u toch zo goed en zo vlot mogelijk van dienst te kunnen zijn, nemen wij de volgende maatregelen:
- Stel uw vragen zoveel mogelijk per e-mail en niet telefonisch. U kunt daarvoor het volgende e-mailadres gebruiken: ZVZ@WZA.NL. Wij zullen uw vraag op een voor ons rustiger moment van een juist antwoord voorzien. Wij streven ernaar binnen 24 uur uw e-mail te beantwoorden. Is het toch nodig om te bellen, wilt u dit dan doen op werkdagen tussen 9.00 en 16.30u?
- Bestel uw geneesmiddelen op tijd! Bestel bijvoorbeeld als u nog een week voorraad heeft. Dit voorkomt dat u voor niets naar de apotheek komt. Of dat wij niet in één keer uw volledige bestelling kunnen afleveren. Mocht u willen weten of uw bestelling klaar staat dan vragen wij u ook bovenstaande e-mailadres te gebruiken.
- Wist u dat u wanneer u een herhaalrecept in huis heeft, u dit alvast kunt doorgeven via de Beter Dichtbij app van het Wilhelmina ziekenhuis? Wij kunnen dit dan alvast voor u bestellen zodat het klaar staat als u in de apotheek komt.
Wij hopen op uw begrip en vertrouwen erop dat u op deze manier zo min mogelijk ongemak ervaart.
Publicatiedatum: 13-07-2022